Czapki

Dzisiaj będzie o czapkach...
Różnie z tymi czapkami u mnie jest. Raz mam wielką ochotę dziergać, a raz nie zmusi mnie do tego nikt. W ostatnim czasie powstało jednak dosyć sporo tych nakryć głowy. Jedne dla dużych, jedne dla małych osób. Jedne na prezent pod choinkę, jedne dla mnie, a jeszcze inne na zamówienie.
Oto kilka słów na temat każdej czapki:


Ta czapka to jedyna do tej pory jaką zrobiłam z tak kudłatej włóczki. Włóczka nazywa się Vibrant i dostępna jest u nas w 3 kolorach (szary, granatowy i czarny, z którego została zrobiona poniższa czapka). Dziergałam ją na drutach nr 6 i zużyłam niecały motek. Dobra rada: przemyślcie co chcecie z niej zrobić i dobierzcie odpowiednią liczbę oczek bo raczej tego nie sprujecie... albo będzie bardzo ciężko...

Kolejna to czapka dla trzylatki zrobiona również z niecałego motka włóczki Class i dziergana na drutach nr 4 mm. Bardzo prosta, ze ściągaczem i małym warkoczykiem z boku.




Poniższa czapka jest zrobiona wg wzory Iwony Eriksson z 1,5 motka włóczki Camel Hair. Włóczka bardzo miła i cudownie się z niej dzierga.






Niebieski komplet z włóczki, którą sama barwiłam. W linku jest post na ten temat. Czapka i komin powstały z jednego motka na drutach nr 3,75 mm.






Ostatni komplet to czapka i buciki dla maluszka z włóczki Baby Cotton (biały) i Bamboo&Cotton (róż - podwójna nitka). Druty nr 3,75 mm, a ilość włóczki jaką zużyłam to nawet nie połowa z każdego koloru. 








Komentarze

  1. Piękne wszystkie czapki ale trzewiczki z kokardą powalają na kolana. Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie czapki są świetne. Niebieska szczególnie przypadła mi do gustu. Buciki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne czapki. Włóczka Vibrant jest rzeczywiście super miła,a camel hair nie dość, że miła to i bardzo ciepła- W takich czapkach zima nie jest straszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że z tych czapek tylko jedna jest moja hihi ;-)

      Usuń
  4. Widzę, że nie jestem jedyna jeżeli chodzi o kolekcjonowanie nakryć głowy. Ja mam chyba najwięcej kapeluszy i czapek z https://hatfactory.pl/ gdyż bardzo mi się podobają te kroje, kolory i jakość wykonania. Zresztą jestem zdania, ze kapelusze wracjaą do łask i bardzo fajnie jest je nosić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty