Sweterek z Silk Mohair

Jakiś czas temu powstała bardzo delikatna praca. Włóczka jaką do niej użyłam, to połączenie kid moheru z jedwabiem. Nitka jest niezwykle delikatna i milutka w dotyku, dlatego też dzianina jest wyjątkowa.
Przyznam się, że praca wymagała ode mnie trochę wysiłku, ze względu na te włoski na nitce, ale z drugiej strony właśnie ta kudłata struktura włóczki sprawiła, że coś mnie do niej ciągnęło...
Na sweterek w rozmiarze 36 weszły całe 3 motki i kawałeczek z 4 motka. Dziergałam na drutach nr 4 mm.
Całość jest bardzo prosta, wykończenia są robione ściegiem ściągaczowym (2 oczka prawe/ 2 oczka lewe). Rękawy są doszywane.





Komentarze

  1. Jejku wygląda jak wata cukrowa! :D Nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości też jest taka lekka i milutka ;-)

      Usuń
  3. Fajna różowa chmurka :) Mnie też ostatnio ciągnie do moheru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z moherem trzeba jednak uważać bo ciężko z pruciem ;-) pozdrawiam

      Usuń
  4. Czy to jest silk moher ITO ??Czy pojedyncza nitka,jaki rozmiar drutów.Probka 10/10cm ile oczek/ile?Nie chciałabym pruć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty