Komin z Kendy

Lubię takie krótkie robótki. W najbliższym czasie będzie ich kilka. Są to dzianiny z jednego motka. Na początek chciałam Wam pokazać komin z włoczki Kendy.
Wzór jakiego użyłam jest nieskomplikowany gdyż w grę wchodzą same prawe oczka. Także praca dobra dla każdego, a zwłaszcza dla początkujących. Nabieramy 30 oczek i dziergamy same prawe oczka.
Jak już mówiłam, komin wydziergałam tylko z jednego motka, a do tego bardzo włóczkożernym ściegiem, a jednak wystarcza go na tyle aby owinąć się nim nawet dwa razy wokół szyi.
A co to włóczki to jest to bawełna z akrylem. Nitka ma bardzo ciekawą strukturę . Świetnie się z niej dzierga. Można z niej zrobi naprawdę fajne, letnie bluzeczki, sukienki czy nawet torebki. Przy większych rozmiarach drutów dzianina będzie zwiewna, lejąca, idealna na lato, a przy mniejszych rozmiarach, nada się na cieplejszą dzianinę wiosenno-jesienną.
Ja robiłam swój komin na drutach nr 6 mm.










Komentarze

Popularne posty